Mys-kväll

Ja, min söndag som skulle spenderas i soffan spenderades på hotellet konstigt nog.. Jobbade 15-17, sen kom Sofie och tog över. Hade tänkt att jag skulle gå hem efter att jag slutat men det var så mycket trevligt folk där hela dagen så jag blev kvar :) Åt pizza, pepparkakor och massa annat onödigt som hör söndagar till och satt kvar tills klockan var ett.. Somnade inte förrän halv tre och klockan ringde vid sex imorse. Får väl skylla mig själv antar jag.

Har  haft en bra dag på jobbet trots sömnbrist, lite typiskt bara att så fort chefen tar semester så kommer allt krångel. Är som vanligt med andra ord.. Ska inte klaga dock, har ju utan tvekan funnits saker att göra :) Efter jobbet kom Slemmo hit (Ida har döpt om mig till Eken så då fick hon ett alldeles eget lite kärleksnamn) och snackade skit och var allmänt snygg som vanligt. Vid åtta kommer Aba och hämtar mig och så blir det bio i Borlänge, ska se filmatiseringen av Stieg Larssons "Luftslottet som sprängdes" (har inte sett "Flickan som lekte med elden" än men det skiter jag i!) så då blir det mys :)

Nu blir det lite käk och sen duschen, måste ju vara fräsch när man ska på bio :)

Oj, höll på att glömma! På fredag klockan 13 ska tatuering nummer 2 på plats! Är nervös som attans men jag tror verkligen att det kommer bli skitbra! Mikael Säter ska göra den, han ska ju vara riktigt bra så jag håller tummarna! Usch, ser inte fram emot den smärtan igen, även om det inte var så jävla farligt sist..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Haha - nu ligger Du efter !!! Luftslottet tittade vi på i Fredriksbergs Folkets Hus på söndag kväll - det du !

Ha en bra kväll :)

puss

mums

2009-11-30 @ 22:28:51
Postat av: Sara

Nejmen vad tusan, ska du tatuera dig igen?! Vart, när, hur? Nu är jag nyfiken!

2009-12-04 @ 01:38:42
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0