Luftslottet som sprängdes

Tro det eller ej, men jag börjar få tillbaka förtroendet för svenska filmer. Tyckte den var riktigt bra, fastän jag inte sett tvåan.. Hade dock en sjukt störande lagomt stor brud bredvid som inte bara tog mycket plats, hon kunde inte hålla käften! Fan, kan du inte vara tyst genom en hel film så stanna hem och vänta på DVDn!! Var så sjukt irriterad, hatar att jag var för feg för att säga till henne.. Jaja, jag och Aba mös ihop oss och gjorde det bästa av situationen, filmen var ju i alla fall riktigt bra :)

Jaja, nu ligger jag hemma i sängen efter en kopp te och ett försök till allmänbildning på lobbyn, och är sjukt vaken. Fattar inte att jag inte är trött! Kollar på ett avsnitt av 2 1/2 män som jag slökollade på idag på dan, kanske ska läsa lite? Suck..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0