Jag ser det snöar..

Eller inte.. Kan det inte få komma några meter snö så att det blir lite ljusare ute? Är ju mörkt som natten innan jag ens hunnit hem från jobbet :P

I alla fall, lördagen blev ju lite intressant. Trevlig, men intressant.. Att vakna till synen av alla lik på vardagsrumsbordet hade jag nog däremot sluppit. Planerna på att spendera söndagen i sängen grusades också när mamsen lockade med manikyr, så nu har jag jätte fina långa naglar :) Tack mamsen, lovar att bjuda igen!

Hade tänkt åka till Sthlm till helgen som kommer för miljöombyte, men min plånbok tycker tydligen inte att jag förtjänar det :P Får bli en annan gång. Ska nog försöka jobba lite extra och dryga ut plånboken lite, känns som att det behövs.

Nej, nu ska jag fortsätta min myskväll. Ha en fortsatt trevlig kväll!

PS. Ullared-Martin, om du får för dig att skjuta din blivande fru i huvudet så är det bara att du hör av dig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0