Hard work work!

Hade ni en bra fredag? Min var faktiskt riktigt rolig, fastän att jag jobbade från 15-23 :P Tror att det var ABA's glada sällskap som förgyllde min kväll! Var bra mycket folk här på lobbyn också, restaurangen hade över 50 middagsgäster under kvällen och baren var full från 16 tills det att jag gick hem. Är lättare att jobba då, när det faktiskt händer nånting. Är så otroligt glad att jag inte har några söndagseftermiddagar på mitt schema (är glad över att jag inte jobbar söndagar överhuvudtaget längre förresten!).

Ikväll blir det kalajs! Känns som att jag festar varje helg nu igen men varför inte egentligen? Måste ju bara se till att träna lite extra i veckorna så att det inte sätter sig, vill ju inte sluta med ölkagge direkt :P Haha, dricker ju förresten fan inte ens öl! Meen, tror tyvärr att man kan få kagge av groggar och cider också..

Jaja i alla fall, är tillbaka på jobbet igen, därför jag sitter här så jävla tidigt! Piggare än vad jag borde vara dessutom.. Ska snart börja ringa och jävlas med folk och försöka få lite frukostsällskap :) Måste bara visa vad jag har beställt innan jag ska börja gå igenom bokningarna:


Mina alldeles egna stickade Ugg's
Som jag har längtat!! Snart kommer de på posten!
Finns att beställa från
Brandos.se för 1799,- inkl. frakt 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0