Vilken onsdag..

Igår blev en riktig höjdardag! Jobbet gick bra (fast jag var sjukt trött!), tog en vilodag från gymmet och sov middag på soffan och sen käkade jag och Sofie romantisk middag för 2 på Chinatown :) Efter det gick vi till lobbyn och drack drinkar, och rätt som det var var hela stället packat med folk! Hur kul som helst sådär på en onsdag! Jennie kom ner och vi snackade skit som vanligt och hade hur kul som helst, drack mojitos såklart! Tack alla för en grym kväll!

Idag vaknade jag trots gårdagen tidigt, och passade på att ta en riktig långpromenad medan solen sken. Faktiskt ett riktigt bra sätt att börja dagen på! Vid tolv-tiden åkte jag med Fredrik ut till Snöån där det rådde allmän bakfylle-stämning till "Stockholm Boogie", som en söndag ska vara! Fast just ja, det är ju bara torsdag.. Nu är det iaf jobb för hela slanten, kom in och håll mig sällskap om ni har tråkigt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0