Valborgsmässoafton

Haha, blev inte mycket bloggat igår inte :P Tur att det här inte är något jag livnär mig på!

Hade tvätt- och städdag igår så jag gick upp vid åtta fastän det var min lediga dag, känner mig faktiskt riktigt duktig :) Klockan tolv träffade jag Jennie på Engel så där satt vi och fikade tills klockan var halv tre. Är så glad att hon har flyttat hem, nu kan vi fika varje dag! Kanske inte så bra för plånboken eller beach 2009 men iaf.. Karin kom också dit, hon är hemma över helgen för att plugga så vi måste också hinna med att ses lite under helgen!

Efter det blev det mat och sen glass med Fredrik och Rickard, sjukt vårväder så det var riktigt nice! Vi fick däremot gå en bit för att hitta Ben&Jerrys-glassarna som är så jävla goda :) Jag gick förbi hotellet också och hälsade på Anna lite, sen blev det matshopping på Hemköp. Vid halv sex var Fredrik snäll och skjutsade ut mig till Maria och hennes pojkvän Gustav i Gubbo, där blev det grillning, lekar och alkohol för hela slanten! Vi började med skytte med luftgevär (mamsen, jag kom tvåa fastän det var till större delen killar som var med!), sen grillade vi och sen gick vi in och spelade sällskapspel! Vid typ elva nånting gick vi ut igen för att spela natt-kubb vilket borde bli en ny OS-gren :)

Kvällen slutade med Anna H på Trädgårn och faktiskt så hade kvällen inte kunnat bli bättre! Kommer upp bilder sen när jag har laddat kamera-batterierna! Idag ska jag bara njuta av det vackra vädret, kanske blir det bio ikväll?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0