RIP Gullan

Gullan Guldfisk avled idag, tisdagen den 26 maj 2009 klockan 22.55, av okänd anledning. Efter sig lämnar hon sin make, Gunwald Guldfisk, som sörjer djupt. Det gör självklart även jag! Helt seriöst, jag trodde inte att en guldfisk kunde se ledsen ut men när jag sitter här och studerar Gunwald, sakta simmandes runt, runt och runt i sin skål som om han vore på jakt efter Gullan, ja då blir jag nästan tårögd.

Fy fan, jag kan inte ens hålla liv i en guldfisk!  Usch! Jag skäms över min djurhållning! Om det inte vore för Niclas, Fredrik och deras räddningsaktion så hade nog inte Gunwald heller överlevt..

Gunwald, nu är det du och jag mot världen!


Ber förresten om ursäkt för att det inte regnar tätt med inlägg men jag försöker undvika min lägenhet så gott det går för tillfället. Kanske därför Gullan antagligen avled på grund av syrebrist? Men jag får ångest över att det är så tomt! Och skitigt på golvet.. Fan, jag måste verkligen städa snart. Har jag någonsin nämnt att jag HATAR att dammsuga?

Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Det är kul att städa! :D



Men stackare! :( Vad fan håller du på med Camilla? Du har ju ansvar! ;)

2009-05-27 @ 17:05:06
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0