Repris

Jag har gjort det igen.. Igen för typ femtioelfte gången.. Beställt nånting som jag inte riktigt har råd med eller egentligen behov för. Fasikens också!! Kan slänga upp en bild men jag är inte riktigt säker på att den här klänningen kommer sitta lika bra på mig som på modellen så ni får nöja er med ett kort på klänningen när den kommer! Usch.. Men man kan se det som en liten tröstpresent till mig själv eftersom att jag ska flytta hem nu snart! Fast, jag kommer definitivt INTE ha någon användning för den i Fredriksberg det är då klart!

Kommentarer
Postat av: Faster

Du kanske brås på mors "tv-shopping"?

Faktiskt lite kul att höra om Janes senaste grejor, om dom är bra eller inte.

Kram

2009-05-30 @ 19:18:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0