Helgen som gått!


Torsdag;
Spenderades på Liseberg med kusin och slutade med att vi somnade som barn på soffan :)


Fredag;
Gick upp rätt så tidigt och åkte in till stan för att shoppa loss ordentligt :) Hittade jeansjackan jag har letat efter och drömt om, en vintage Levi´s-jacka! Älskar den och har typ bott i den hela helgen! Den har defintivt tagit ner skinnjackan från toppen. Åkte ut till Varberg och träffade Annacarin för en fika, sen gick vi till kallbadhuset och förfestade lite på bryggan. Det var meningen att vi skulle ha badat och haft tjejmys men av någon anledning var det stängt :( Men bryggan var ju mysig iaf! Efter det så gick jag, Emelie, Sabine och Malin hem till Emelies mammas lägenhet och gjorde oss iordning för fest. Gick hem till Sigge på ytterligare lite förfest och sen blev det Cheers&Beers för hela slanten. En riktigt rolig kväll utan tvekan!


Lördag;
Klockan ringde vid nio, bara att kliva upp och ladda med en ordentlig frukost. halv tolv gick bussarna från skolan ut till Dagsås och där började något av det roligaste jag varit med om i hela mitt liv! 20 kilometer Hofman! Fy fan, utan tvekan det galnaste evenemang jag har varit med om :) Vi gick från Dagsås till Varberg, en sträcka på 20 kilometer. För varje kilometer skulle karlarna dricka en Carlsberg Hof och tjejerna skulle dricka varannan. Det var helt galet! Promenaden hade tillochmed tema, erotiskt! Vilket alla kopplade ihop med porrfilm och gick mer eller mindre nakna :) Inte vi från Dala-laget dock, vi var skötsamma och behöll det mesta av kläderna på! Ett stort grattis till Kalle som kom tvåa och ett ännu större grattis till mig själv som kom in som trea och första tjej in i mål :D Wohooo!! Jag orkar inte lägga upp några mer bilder men kolla in Facebook!

Söndag;
Väntade praktiskt taget bara på att vi skulle nyktra till nog för att kunna köra hem, fikade på Kafé Blå Dörren och kollade runt lite i Varberg för att fördriva tiden. Åkte iaf hem efter en av de godaste pizzorna på länge och kom hem vid tolv inatt :P

Måndag;
Försov mig såklart imorse och tog mig från sängen till jobbet på tio minuter när jag väl vaknade! Usch, det förstörde min dag :P Skulle ha tränat också men jag har fortfarande väldigt ont i fötterna från i lördags så jag tar mig en vilodag, imorgon drar träningen igång på allvar igen!! Hoppas ni har haft en bra helg, min var otrolig!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0