Helg, woho!!

Helt ledig dag och det är hur skönt som helst :) Fick hjälp av Fredrik och Älvdalen att flytta så nu är lägenheten tom sånär som på sängen, badrumstillbehören, kläderna och köket! Det får utan problem plats i min buss. Hemma i Fredriksberg såg allt ut precis som vanligt, det ska verkligen bli skönt att få flytta hem och kanske kunna hjälpa till att bringa lite ordning i allt kaos :) Fast, vägen som jag ska pendla 6 mil enkel väg hade ju kunnat få vara liite bättre, Älvdalen blev ju nästan illamående!

Igår efter jobbet var jag med Emelie och kollade på allt balfolk, vill också gå på bal igen! Skulle ha provat min balklänning idag om det inte hade varit för två stressade pojkar.. Alla var iallafall skitfina, hoppas de hade en bra kväll! Efter det var vi och tränade så idag har jag väldigt ont i biceps. Tror jag har pajjat min ena arm, ska nog ta det lugnt med armarna ett tag. På kvällen blev det bad i Snöån och sen lite umgänge hemma hos Rickard och så avslutade jag kvällen med en drink på lobbyn. En riktigt trevlig kväll som vanligt :)

Idag var det tänkt att Emelie, Sabine och jag skulle ha gått på Änglar och Demoner men Emelies ölsug blev för starkt så nu är kvällen oplanerad igen.. Ska vara chaufför åt lite folk och sen ska jag nog försöka hinna med att träffa Karin och alla tjejer innan helgen är slut! Hoppas ni får en bra kväll!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0