Har man en tråkig dag så har man!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?
Japp
2. Är du lycklig?
Ibland mer än annars.
3. Är du uttråkad?
Jag skulle ljuga om jag påstod annat, men så är det väl att bli vuxen?
4. Är du ledsen?
Nej, väldigt sällan faktiskt!
5. Är du italienare?
Haha nej tyvärr inte!
6. Är du cool?
Vet inte om folk skulle använda cool för att beskriva mig nej..
7. Är du från Irland?
Nej, dricker varken öl eller whiskey och det är väl ett krav?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Jajamensan, typ 30 år nu va?

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag hoppas på kärlek vid första ögonkastet iallafall!
2. Har du någon gång blivit sårad?
Hm, ja det har jag nog tyvärr men det har väl de flesta?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Öm ja, det tror jag väl? 
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Nja, det vet i fasikens om jag har! Brukar vara rätt öppen med mina känslor :)
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Det tror jag inte, men hur ska jag kunna veta det förresten?!
7. Är du kär?
Hm, pass.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?
Ja, ett riktigt stort vitt vackert vinterbröllop ska jag ha!

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?
Använder ingendera längre men sulle jag tvunget välja så bilddagboken!
2. Hår eller ögon?
Ögon
3. Katter eller hundar?
Definitivt hundar utan tvekan!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?:
Kan man inte få lite av båda?
6. Coca-Cola eller Pepsi?
Usch för Pepsi, Coca-Cola ska det vara!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Ojsan hoppsan vad svårt! Nej definitivt en otroligt rolig utekväll med mannen som jag annars skulle ha en romantisk hemmakväll med! Och självklart alla våra vänner! Ju fler desto roligare ;)
8. Pengar eller lycka?
Måste jag välja så lycka, men oftast är dessa förenade väl?
9. Dag eller natt?
Dag, en solig sådan!
10. Msn eller mobil?
Hm.. Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Haha ja, fast det var snarare när jag kom hem EFTER att ha smitit ut :P Pappa var INTE så glad den gången..
2. Brutit nåt?
Ja jag bröt vänstra armen när jag gick i mellanstadiet.
3. Gjort nåt du ångrar?
Massor av gånger tyvärr. Men jag får ju se det som att mina misstag har format mig till den jag är idag! (Poetiskt va?)
4. Hoppat Bungee Jump?
Nej inte än.
5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja, det är ju något av det jag ångrar.
6. Ätit en hel tårta?
Frödinges Schwarzwald-tårta. Mums :)
7. Gjort bort dig offentligt?
Nja, jag tror inte det. Inget sådär jätte farligt som kommer spöka i mitt huvud för resten av mitt liv iallafall!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?
Haha ja!
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Det är klart att jag har, jag är ju fan inte känslokall heller!
10. Velat försvinna?
Flera gånger i månaden minst!

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Fredrik.
2. Telefonsamtalet du fick:
Fredrik.
3. Personen du var med:
Haha hur fan ska detta tolkas? Pass.
4. Roligaste händelsen:
20km Hofman utan tvekan!
7. Du skrev till på myspace:
Jag har inte MySpace, har inte riktigt förstått mig på den grejen..
8. Du kommenterade:
Måste ha varit senaste skvallret vid frukostbordet!
9. Du tillbringade natten med:
Pass.
10. Du kramade:
Fredrik.

Usch ja vilket hemskt tidsfördriv! Hoppas alla som kan är ute i solen istället för att syssla med sån här skit!!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Mm, 30 år i april 2010 it is ! Tiden går sååå fort när man har roligt ! För det har vi alltsomoftast :)

2009-05-24 @ 23:42:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0