En helt vanlig dag..

Fan så trist, tillbaka i vardagen igen.. Det märks mer vad vardagligen ens vardag är när man har varit borta och gjort något utöver det vanliga! Har jobbat 7-16, tvättat, tränat och nu tänkte jag hooppa in i duschen och sen gå till lobbyn och hittade någon att vara lite social med. Hm.. Skönt iallafall att det är hyffsat väder ute, allt blir mycket lättare då!

Åh, har dessutom kollat mitt saldo efter helgen och det var ju inte det roligaste jag har sett. Är en hel månad kvar till lön och jag är pank.. Meen, lånade ut en del pengar under helgen som jag förhoppningsvis får tillbaka snart! Shit, nu är det ju inte långt tills skatteåterbäringen kommer in heller, då kommer verkligen sparkontot att få ett lyft :) Känns skönt att ha lite undansparat inför sommaren och hösten! Kanske blir det en resa till hösten?

Glömde förresten slänga upp en bild på min nya otrooligt fina jacka så den får ni nu! Köpte ett par nya skor också men de har jag ingen bild på tyvärr :P


Söt va?

Kommentarer
Postat av: Faster

Thats life, gumman. Om vardan var lika rolig som det extra, skulle inte det extra heller vara kul längre.

Angående jeansjackan, den ser exakt! likadan ut som en jag hade i början på -80. Fast det var en Dobber (om jag inte minns fel på namnet).

2009-05-19 @ 22:01:48
Postat av: Camilla

Haha den här jackan är säkert från typ 80-talet :) Är sjukt nöjd! Mode kommer ju åter vet du, jag ska aldrig mer slänga kläder!

2009-05-19 @ 23:10:55
URL: http://camillaekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0