Champions League

Är det bara jag som har varit vaken halva natten på grund av orkanstormen som har drabbat Ludvika inatt? Trodde det skulle vara rubriker om ovädret i Expressen när jag kom till jobbet imorse men det fanns inte ens en liten notis! Jag har sovit så dåligt så jag var tvungen att gå till jobbet en timme senare än vanligt och gå hem en timme tidigare bara för att få sova ikapp lite grann :P Skönt det är med flex ibland :)

Ja så som sagt har det varit en rätt slö dag, somnade som en stock när jag kom hem från jobbet och missade träningspasset med Daniel. Körde bröst och triceps i min ensamhet istället. Vilket iochförsig inte gick så jävla bra men jag kan ju iallafall säga att jag har varit på gymmet idag!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska göra mig iordning och gå till Lobbyn (som numera är det officiella namnet på vår bar på hotellet) och kolla på Champions League-finalen med alla fotbollsnördarna :) Kommer ihåg när jag gick i nian på Fredriksbergsskolan och skulle imponera på alla killar med mina fotbollskunskaper så jag satt och kollade på varenda sketna Champions League-match.. Det var på den gamla goda tiden det!

Nästa vecka så ska jag iväg på nåt riktigt riktigt roligt men jag kan inte avslöja vad det är ännu, ni får helt enkelt vänta och se! Hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0