Uppochner

Jag vet inte hur fan det går till men det verkar som att min vardag numer kretsar kring kaos. Precis när jag börjar få koll på saker så vänds allt uppochner och så är det bara att försöka vänja sig med den nya tillvaron. Usch..

Jobbar iaf mest hela tiden som vanligt, men det är riktigt skönt att ha något att göra om dagarna! Träningen är lite vilande just nu, har haft ont i halsen och då ska man ju inte träna som alla vet :) Ligger på soffan idag och kollar på Fab5, har precis kollat klart på "John Tucker must die" med Jesse Metcalfe. En riktigt bra slöfilm med en snygging i huvudrollen, en söndagsfilm helt enkelt! Har inte kunnat planera in något idag för halv elva ska jag på massage och sen börjar jag jobba klockan tre så, lite svårt att passa in något i mitt schema :P

Så lördagskvällen blir lugn med jobb, söndag blir det jobb och på kvällen ska jag nog kolla på film med lite folk i min lägenhet kanske?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0