På resande fot

Har äntligen en ledig måndag, var faktiskt längesen nu :) Chefen ville nog att jag skulle ha jobbat idag men förra veckan jobbade jag sex dagar och den här veckan kommer det bli väldigt mycket farande framoch tillbaka över centrala Sverige! Idag åker jag nämligen till Västerås. Ska vara på studiebesök på BW Esplanade som ligger i Västerås imorgon och mamma är där och jobbar idag så ikväll ska hon och jag bo på hotell. Är alltid kul att bo på hotell och så får jag ju lite tid med mamsen också! Jag kommer hem igen på tisdag eftermiddag/kväll, jobbar på kontoret fram till lunch på onsdag och åker sedan direkt till Stockholm.

På onsdagkväll är det middag och show med Joe Labero på Hamburger Börs med mamsen och papsen, brorsan och Petra. Ska bli riktigt skoj, har sett han en gång förut men det var vääldigt länge sen! En natt till på hotell, denna natt på BW Esplanade där jag ska vara imorgon :)











Åker direkt ifrån Västerås till Varberg och så blir det studiebesök på Varbergs Stadshotell på fredagen och jobb på TUR-mässan lördag och söndag. Någon gång där på söndagkväll borde jag vara hemma igen! Kaos även denna vecka alltså :P

Ska ta med mig datorn på resan men eftersom jag inte har råd att skaffa mobilt bredband ännu så får vi se hur det blir med uppdateringarna! Nu ska jag dricka te och läsa "Modellsommar" av Paulina Porizkova, riktigt bra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0