Någon som missat?

Jag är utan lägenhet från 15 juni, någon som missat detta och råkar sitta på en etta mitt på stan med högt till tak, kanske en vindsvåning? Med stort nyrenoverat kök och kanske takbjälkarna framme?

Jag har redan flyttat 7 gånger sen jag började ettan och min åttonde flytt är alltså redan planerad (trots att jag inte riktigt har någonstans att ta vägen ännu :P ). Är så fruktansvärt trött på att flytta! Det är tråkigt och på nåt sätt går det alltid åt en massa pengar när jag flyttar. Vill hitta ett hem där jag kan känna att jag kan bo ett tag, ett par år iaf! Har faktiskt inte bott på ett och samma ställe i ett år sammanhängande sen jag flyttade från Fredriksberg. Suck.

Apropå Fredriksberg, sötaste farmor ringde förra helgen och bjöd in till påskmiddag på annandag påsk och då slog det mig; jag har nog inte träffat hela släkten sen julafton och det är faktiskt lite ovanligt i min familj! Saknar farmor och farfar, kusin ser jag ju tyvärr inte till så ofta och nu var det faktiskt riktigt längesedan jag träffade på syrran och favorit-Edwin! Jaja, nu är ju påsk snart här :)



Skulle inte tacka nej så hör av dig om du har något till övers som sagt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vet hur det känns, snart inne på min 7:de flytt sen ettan i gymnasiet och jag vet inte heller var jag ska bo från 1:a juni. Så tråkigt med flytt, en massa jobb och slit. Hoppas det löser sig med boende för dig! Kramar

2009-03-29 @ 22:32:14
Postat av: faster

Oj, de va inga små krav du har.

Det hör dessutom ungdomsåren till, att flytta runt lite. Jag minns (faktiskt). Men när omgivningen hotar med att vägra hjälpa till med en flytt till, då är det dax att hitta något lite mer perm (minns faktiskt det oxå).

Kram

2009-03-30 @ 22:26:33
Postat av: Faster

Oj, de va inga små krav. Fast det låter ju mysigt.

Fö hör det till ungdomsåren att flytta runt. Jag minns, faktiskt.

Det är när omgivningen börjar med hot om att inte hjälpa till längre, det blir lite problem. Jag minns det oxå, faktiskt.

Kram

2009-03-30 @ 22:38:31
Postat av: Faster

Oj, där blev det stereo, nästan.

2009-03-31 @ 17:00:48
Postat av: elin

Köpte på panduro, sidenband och posca pennor :) resten rafsa jag ihop från smyckelådan :)

2009-04-03 @ 23:44:29
URL: http://fobiii.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0