Hot Chocolate Inpackning Lyx

Alltså, hade jag haft råd skulle jag unna mig denna underbara behandling minst en gång i veckan! Jag var ju på massage igår som jag skrev, fast det var ju egentligen en SPA-behandling. Jag bara måste förklara hur det gick till för det var nog det bästa jag hade kunnat unna mig efter en vecka som denna!

Först när jag kom till Ylva fick jag ta av mig kläderna och hoppa upp på massagebritsen. Nu låter det som att jag har struttat runt naken hos Ylva men man får en morgonrock och sen är Ylva väldigt duktigt på det här med handdukar och grejer så att man aldrig behöver känna sig naken fastän man är det. Vi pratade om det faktiskt hon och jag och hon sa det att självklart skulle inte hon vilja visa sig naken för vem som helst så varför skulle hennes kunder behöva göra det?

Hon började iaf med en varm bodyscrub över hela kroppen, med persikokärnor, lite duschcreme och annat smått och gott. Det bästa att använda när man skrubbar är just scrub med kärnor i, det är mest naturligt och innehåller oftast mindre tillsatser än andra scrubs! Efter min bodyscrub fick jag duscha av mig och sen var det dags för inpackning. Jag fick ligga på ett plastskynke (kändes ungefär som vanlig plastfolie) och så smörjade Ylva in kroppen med varm chokladolja och sen packades jag in ordentligt! Först var det plasten, sen en handduk, sen ett lakan, sen en handduk till, sen ett täcke och sist men verkligen inte minst packades jag in i en värmefilt av nå slag. Gissa om jag var varm där jag låg!


Bilden är lånad från Ylvas hemsida (adress nedan!)



Medan jag låg där som en liten koldolme så började Ylva min ansiktsbehandling. Först var det rengöring, sen en lätt scrub och sen lade hon en peel-of mask som fick värka i 20 minuter medan Ylza drack kaffe och jag sov :) Lyckas alltid somna när jag får massage, jag blir så otroligt avslappnad! Mm, sen var nästan hela behandlingen kvar. När Ylva tog bort masken fick jag ansiktsmassage och så masserade hon in oljan lite när vi hade packat upp mig igen :)

Sån här lyx får man inte varje dag men det är verkligen något jag rekommenderar! Ge bort i present eller varför inte skämma bort sig själv? Se mer på www.bodytherapycenter.se !


Kommentarer
Postat av: Moa

Fy fan va underbart! Sånt skulle jag också behöva... Kramar

2009-03-15 @ 23:23:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0