Helkväll hos Mia och sista-minuten jobb!

Ja, och så var en till månad och en till helg avprickad i kalendern! Första mars idag, våren närmar sig med stormsteg, inte för att det syns utanför fönstret dock.. Igår gick jag upp tidigt och åkte till Lager157 med Anna H och hennes syster, var riktigt trevligt och gjorde även denna gång några riktiga fynd! Jag är fan superfyndaren! Hittade en skitsnygg skjorta från Wrangler, precis en sån söt blommig som jag letat efter, och ett par nya loafers. Kan jag äntligen slänga de gamla som hängt med överallt de senaste tre åren :P

Kom iaf hem efter ett stopp i Falun och tog mig en powernap på soffan. Blir lite lite sömn när man ska hinna med så mkt som möjligt på en helg.. Käkade matlåda och gick hem till Mia, och sen bestod kvällen mest i drickande av alkohol.. Fan, var längesen det var så snurrigt :P Sa till mig själv när jag hade kommit hem och hittat sängen att om jag inte blir bakfull av det här så då kan jag ärligt säga att jag inte kan bli bakfull (min mamsen läser nog detta men jag är ju iaf 20 :P).
 
Var jag bakfull idag då? Nej, det skulle jag inte bilja påstå! Gick upp vid tio och tog en promenad på en timme.. Okej, jag har väl inte varit skitpigg resten av dagen men jag har ju iaf inte spenderat adgen på badrumsgolvet! Åkte ut till Snöån och planerade en kväll med film och allmänt mys men det sket sig rätt så omgående.. Sofia hade fått feber så det var bara att pallra sig in till jobbet och slita i några timmar. Hatar att bli inringd i sista-minuten, speciellt såhär när jag knappt haft några lediga helger alls denna månad. Men men, det är bara att ställa upp för nästa gång kanske det är jag som är sjuk!

Ska sova nu men imorgon lovar jag att slänga upp lite bilder från de senaste helgerna osv!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0