Bio-date!

Idag fick jag världens goaste samtal från Emelie. Hon ville att vi skulle gå på romantisk date och se Män som hatar kvinnor på bio i Borlänge! Fasikens så glad jag blev!! Inte nog med att det alltid är kul att umgås med Emelie, jag fick dessutom gå på bio vilket jag inte gjort på evigheter och dessutom fick vi oss en liten roadtrip i snöovädret :)

Filmen var skit bra, får fyra + av fem möjliga av mig. Saknades lite detaljer som jag tycker skulle gjort filmen ännu bättre men de kanske kommer med i TV-filmen, har nämligen hört ryktas att den är lite längre än filmen och i två delar. Salander var lika grym som i boken och Mikael Blomkvist gjorde mig inte besviken någonstans!

Vet att jag lovade lite bilder igår men det visade sig att jag saknar en kabel till min kamera, kanse är den kvar i gamla lägenheten så bilder dröjer ytterligare.. Nu måste jag sova, hade ingen väckarklocka inatt så jag har ju inte sovit tungt direkt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0