Va fan hände?

Nu luktar lägenheten av liljekonvalj, underbart! Hade iofs bara tänkt plocka lite och dammsuga igår, men sen välte jag en kanna vatten på golvet så då var det lika bra att storstäda.. Dammade ju tillochmed :)

Natten har iallafall varit ett helvette, har sovit så jävla dåligt och när jag vaknade imorse hade jag huvudvärk och kunde inte andas genom näsan! Kul jul jag har blivit dunderförkyld! Fattar inte riktigt hur det här gick till.. Jaja, är hemma från jobbet idag och ska abra sova hela dagen, måste till jobbet imorgon och sen ska jag ju göra en grej i veckan så imorgon MÅSTE jag vara frisk!! Iallafall bättre.. Nej, nu ska jag kolla om det kanske finns nå knäckebröd eller nåt, jag är hungrig..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0