Uttråkad!!

Fy fasikens vad tråkigt det är att bara vara hemma och vara sjuk!! Jag håller på att krypa ur mitt skin här! Tacka fan för Moviestream som har stått för underhållningen idag. Försökte mig på att se Fear and Loathing in Las Vegas men det var ju en riktigt mysko film så jag gav upp efter en timme. Sen såg jag The ballad of Ricky Bobby, tyvärr så sög den filmen också men jag såg iallafall hela..

Ska hoppa in i duschen, borsta tänderna och sen försöka sova, det är ju det värsta när man har sovit hela dagen men jag får göra mitt bästa! Btw, ät ALDRIG knäckebröd i sängen! Tack Fredrik förresten för nyponsoppan, jag hade gått under utan den!

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns ännu bättre sida: http://icefilms.info

mycket större urval :)

2009-06-03 @ 14:37:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0