Skitväder!

Nu är snart den här jobbhelgen också slut, ska bli så skönt att få komma hem efter jobbet idag! Var nämligen kvar och jobbade i baren till tolv igår, när jag egentligen skulle ha bara receptionen till klockan elva. Tur att vi inte har så mycket gäster boende för jag hann inte ens räkna receptionskassan. Tack ABA för förståelsen :) Jag ska iofs inte klaga, var roligt att stå i baren igen. Har inte gjort det på evigheter och det var praktiskt taget bara människor jag känner här igår så det var trevligt! Ja just ja, faster var här och drack en kaffe också, var evigheter sedan jag träffade henne! Och så fotbollsmatchen då, såg ni katastrofen?

Imorse råkade jag självklart snooza liite för länge, Lina ringde och efterlyste mig och jag lyckades ta mig från sängläge till jobbet på nolltid :) Jag MÅSTE köpa en väckarklocka! Meen, kan man snooza lika mycket på en sån? Jag älskar att snooza, har tillochmed börjat ställa klockan på typ sju-åtta fastän jag är ledig bara för att få snooza hela morgonen.

Efter jobbet och en kort tupplur ska jag nog ut till Västansjö och gratta syrrans Mats på födelsedagen, han fyller 45 idag! Grattis i massor till Mats!! Var längesen jag träffade på Edwin också ju!

Nej, nu kom tidningarna så nu ska jag läsa Aftonbladet! Någon som kommer och äter frukost med mig idag?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0