Peace & Love

Det är på tok försent så det får bli den korta version:

Tisdag:
Såg Navid Modiri och Gudarna, älskade konserten! Lite besviken på att jag inte kände igen många av låtarna men det är v'l egentligen bara mitt fel.
Åkte tillbaka till Ludvika och sov i Snöån.

Onsdag:
Jag och Elina kollade in Laleh, verkade nästan som att hon var hög. Hon har verkligen underbar röst men fan, lite knepig är hon allt!
Umgicks på campingen och såg Hofmaestro på kvällen. Totalt publikkaos! Tror inte att någon hade räknat med att det skulle vara så sjukt mycket folk!! Jag, Fredrik, Elina, Kalle och Anton gick in i havet tillsammans men kom ut en och en :P Hamnade 10-15 meter från scenen, blev person nummer tre i en hög bestående av fem personer. När jag låg där på en tjej som låg på en kille trampade någon av mig skon så nu är jag en tygsko fattigare (någon som fick med sig min tygsko? Vill gärna ha tillbaka den!). Konserten var trots kalebaliken skit bra, en av de bästa på hela veckan faktiskt.
Sov tillsammans med Kalle i mazdan, jag sov som en stock i baksätet medan stackars Kalle satt fram och frös!

Torsdag:
Började dagen med Simon Norrsveden. Underbara människa, han är faktiskt sjukt bra! Har ni inte kollat upp honom 'n så gör det för bövelen! Dessutom kom jag fram till att han är rätt snygg :)
Såg ett band som heter Bullet påväg tillbaka till campingen, fan vad de sög!
A Camp hade tyvärr ingenting på festivalen att göra, John Blund på flaska ungefär..
Promoe var helt OK.
Volbeat stod definitivt för veckans bästa spelning! Fan så grymma de var live!!
Mötley Crue var tyvärr en besvikelse.. Eller lltså, jag lyssnar inte på sån musik överhuvudtaget men jag kan ändå säga att framträdandet var ritkigt dåligt. Tror många håller med mig om det också!
Sov med Elina i hennes Caddy, lyx med madrass och sånt (synd bara att benen var lite för långa :P).

Fredag:
Åkte hem till Fredriksberg och böt bil, in till stan och träffade alla tjejerna hemma hos AC! Var riktigt trevligt, målade ungefär 30 tånaglar chockrosa och åt riktigt god mat! Var chaufför och fick in 14 personer + jag själv i bussen. Jobbade mellan 23-02.30.. Lite spännande men nattjobb är nog inte min grej.

Lördag:
Jobbade 07-15 och sen bar det direkt av till Borlänge igen! Fick en skitbra plats med bussen även denna gång. Älskar min buss..
Moneybrother var skitbra! Kom fram till att sångaren är hur charnig som helst! Ska nog lyssna lite mer på Moneybrother faktiskt..
Slagsmålsklubben var bara hur bra som helst! Musik man verkligen bara blir glad av!!
Håkan Hellström har jag ju sett ungefär 4-5 gånger på Kalasturnén så jag hoppade honom och kolald epå Pain istället. Verkligen inte min musik men bra framträdande med massa pyroteknik och ljus, kul att ha sett iaf!
Natten spenderades på en madrass i bussen, sov som ett litet barn :)

Idag har jag varit och införskaffat nya skor, sen har eftermiddagen spenderats i Gravendal! Älskar den platsen mer och mer! Imorgon ringer klockan vid fem så nu tänker jag slå igen locket! Bilder får bli imorgon!

Kommentarer
Postat av: Knasen

Du har sett Hoffmaestro. Fyfääään vad avis jag är nu! :)

2009-06-29 @ 21:09:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0