Nu drar vi!

Nyss hemkommen från en frukost-dejt med Daniel på Engel :) Har itne packat en enda kartong men det är ju nästan två veckor kvar innan jag måste lämna lägenheten så det löser sig!

Om 30 minuter åker bilen mot Stockholm! Mamsen och papsen är redan påväg och stackars pappa tror fortfarande att han och mamma ska på "puss-resa" och bo på hotell och gå på museum och grejer, hoppas han blir glatt överraskad! Väskan är iallfall packad, hoppas vädret inte blir alltför jävligt.. Har med mig skinnjackan och en tjocktröja, det borde väl räcka? Nej, nu måste jag dra mig mot hotellet, måste hinna med att käka något innan vi åker!


Bye bye!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0