Kvällsdopp

Fan vad långa mina dagar blir nu när jag pendlar! Åkte från Frbg vid sex imorse och kom hem vid halv nio ungefär! Inte konstigt att folk tycker jag ser trött ut.. Och ja jag vet, det är självförvållat! Meen, jag kom precis hem från ett kvällsdopp i Älgsjön och då känns det helt plötsligt så mycket mer värt att få komma hem. Det är faktiskt riktigt härligt här i Fredriksberg, i lagoma doser såklart!

Efter jobbet idag åkte jag med min svägerska och en kompis till henne till Borlänge för att agera shoppingsällskap. Slutade med att jag handlade för ungefär 1000kr och nu är jag skyldig Petra lite drygt 600 spänn. Hade bara tänkt köpa baslinnen men det gick ju som vanligt åt skogen.. Nu köpte jag iofs två vita och två svarta linnen i olika längder (vilket räknas till baslinnen), men sen köpte jag en t-shirt, ett långt vitt oversized linne och en liten snyggare t-shirt att ha på sena sommarkvällar! Dessutom köpte jag ett par jeans som det fattades en knapp i. Fruktansvärt typiskt mig att kära ner mig i ett klädesplagg som jag av någon anledning inte borde köpa, och sen köper jag det iallafall. Fick dock med mig två extraknappar så jag har redan fixat dom, men ändå..

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Weeds medan jag viker in lite kläder i garderoben! Tack och gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Faster

Gud, va du handlar kläder hela tiden!

Sitter just nu på Best Western i Västervik. Potthett, men gött.

Kram, faster.

2009-07-01 @ 22:51:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0