Korpen

Någon som vet vad mycket det skulle kosta att anlita en flyttfirma för att tömma lägenheten? Jag har inte alls lust med det här.. Med min vana av att flytta borde det gå på nolltid att packa ner kartongerna men vad fan, vart tog motivationen vägen?

Igår var det hektiskt på jobbet, men det gick riktigt bra ändå. Lite drygt 60 personer på middag i vår lilla restaurang är allt bra trångt men med lite vilja och vaselin går allt :) Skulle egentligen ha varit ledig igår men när det saknas personal är det ju bara att ställa upp, dessutom har jag inte råd att tacka nej heller. Apropå råd så fick jag tillbaka på skatten idag; Grattis till mig!

Började jobba vid sju imorse och var klar först vid fem så det blev en lång dag. Kände mig lite sliten när jag kom hem men det var bara att fräscha till sig och ge sig av igen, killarna hade nämligen Korpen-debut idag. Tyvärr förlorade de med 3-0 men med tanke på att de flesta av spelarna inte har tagit i en fotboll på några år så var det ju klart godkänt betyg! Lite trist att inte jag och Anna fick vara med bara men vi gjorde ett bar jobb i hejarklacken!

Team Polksu från vänster
Ekke, Lillhammar, Sigge, Fredrik, Johan, en för tillfället skadad André
Erik, ABA
Niclas


Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa nån skvallertidning, imorgon blir det upp tidigt! Ska jobba på golftävling i Borlänge och sen blir det jobb i Snöån på kvällen, en lång dag väntar :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0