Juni, juli, augusti!

Idag är det första juni! Fasikens vad fort tiden går.. Tur det, betyder lön snart vilket verkligen kan behövas! Har spenderat kvällen på Piren med trevliga tjejer och några pojkar. Maten är ju inte jätte billig där men jävlar vilka portioner vi fick! Käkade ribs och lämnade nästan kvar hälften så mätt är jag då iallafall. Får försöka se det positiva i mitt penning-slösande; Hade jag inte blviit med och ätit på Piren så hade jag säkert inte ätit alls eller ätit något äldigt onyttigt mat-substitut.. Så kvällsmaten var klart värd sin vikt i guld :)

Var rätt lugnt idag på jobbet, fick hoppa in akut femtio minuter för Kantina men lite miljöombyte var precis vad jag behöde just då. Käkade glass med Daniel på McDonalds och träffade ABA och Mikaela på Engel, sen köpte jag med jordgubbar till Fredrik (stackaren är förkykd) som jag självklart åt lite av, så man kan säga att större delen av den här dagen har kretsat kring mat eller annat ätbart.. Jaja, man ska ha sådana dagar också..

Blev inget gym idag, tror jag ska ta en gym-fri vecka så att jag kanske får tillbaka lite träningslust för just nu har jag ingen ork alls till att träna. Kanske blir annorlunda imorgon när skitvädret kommer tillbaka. Nej, nu ska jag byta vatten och Gunwald och kanske tillochmed ta fram dammsugaren? Fy fan vad tråkigt förresten..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0