I know!

Nu har det varit dåligt med uppdateringar men flytten och pendlingen har tagit både tid och ork..

Den senaste veckan har dock varit helt OK, midsommar översteg mina förväntningar faktiskt :) Bortsett från midsommar så har det inte hänt så mycket utöver det vanliga, har som sagt tagit en hel del tid och ork att pendla men jag tror jag börjar komma in i det nu!

Veckan som vi är i nu ska dock bli super-bra, det måste den bli! Imorgon och onsdag-torsdag + lördag blir det Peace&Love och på fredag blir det Ludvika Festen med förfest hos Annacarin :) Har inte sett stumpen på alldeles för länge nu! Måste dock sova nu för imorgon måste jag åka till Ludvika redan vid sex och jag har inte packat väskan ännu.. Usch för tidiga morgnar!

Lovar att uppdatera med kort allra senast på söndag, men tills dess får ni hålla er :) Nu vet ni ju iallafall att jag lever!

Gonatt och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Knasen

Jag vill OCKSÅ PÅ PEACE & LOVE! :(

Ha det jätteroligt :D

2009-06-23 @ 13:46:25
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0