Hemflyttad

Nu har jag nästan flyttat kvar, är en del saker kvar i lägenheten som inte ens skåpet rymde.. Jaja, känns rätt så skönt, bror hade städat OK för att vara han och så fick jag ju hjälp av Fredrik och Daniel så flytten har gått rätt så smärtfritt! Ska ta kort imorgon på flyttlasset, det tar nämligen upp större delen av vårt vardagsrum. Hur fan har jag fått plats med allt i lägenheten? Fan, man samlar ju på sig en hel del genom åren :P

Nu ska jag bädda rent i sängen, försöka få in lite kläder i garderoben och mysa upp mig i sängen med jordgubbar och kolla på Weeds! Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: annacarin

tjoo... felicia kommer att hyra ut sin lägenhet på apollo om du är intresserad!



hoppas allt är bra annars! puss

2009-06-16 @ 20:25:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0