Girls night out

Haha, kom inte ihåg att jag skrev ett inlägg inatt när jag kom hem, tjofaderittan så kan det gå! Hade en superkväll, var längesen Ludvika bjöd på en sån helkväll. Var dock inte så mycket folk på krogen men det gjorde inte så mycket, mer plats på dansgolvet :)

Kvällen började hemma hos Jennie med bubbelbad, alkohol och trevligt sällskap. Efter att vi hade gjort oss iordning drog vi vidare till Hanna H där vi käkade, spelade ölspel och dansade i vardagsrummet! Fredrik och Daniel var snälla som skjutsade ner oss till krogen, vi måste ha varit 6 stycken i skåpet? Trafikfara kanske men fan så roligt vi hade bland alla kartonger.. På krogen dansades det, dracks och spelades bort liite för mycket pengar. Men men.. Kom hem vid halv fyra, fick taxieskort hem :) Det var min kväll det, jävlar vad roligt det var!



Fler bilder på FB!

Nu har jag massor att göra innan jag ska hem till Karin och hjälpa till på hennes mammas kalas! Måste ju för fan packa ner hela lägenheten nnu så det bara är att städa imorgon! USCH!!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0