Efterlyser solen!

Vaknade imorse, solen sken. Slängde på mig bikinin och tog min CP-cykel till Snöån (CP då ettans växel inte funkar och treans växel är dryg som fasikens! + att styret sitter löst!!) och hur ser det ut när jag kommer fram? Det är moln, tamejfan överallt!! Jag är trött på detta väder, kan jag få en hel dag med sol tack? Helst en dag då jag är ledig också!!

Hade riktigt trevligt igår på födelsedagsfikat hos systeryster iallafall, åt bullar tills det rann ur öronen på mig :) Fy fasikens, den här veckan får det faktiskt bli skärpning med sötsakerna. Fick skjuts med faster in till stan på kvällen och låg hemma och mös resten av kvällen. Såg Pineapple Express genom hemsidan Icefilms och den var ju hur bra som helst! Skrattade faktiskt så det rann lite tårar och det gör det inte ofta när jag kollar film :) Började även kika på Happy Feet men kom fram till att jag ska se den senare i veckan istället, den verkade asbra så den vill jag se på lite större bild..

Var ute på wikipedia och kollade runt lite, Kalle har visat mig en funktion där man kan slumpa fram artiklar. Tänkte att jag skulle bli lite allmänbildad :) Den sjätte artikeln jag läste handlade faktiskt om Annefors som är ett gammalt bruk i Fredriksberg, kul att det dök upp när just jag satt där och slumpade fram artiklar.. Ännu roligare att de kallar Annefors för "en stadsdel i Fredriksberg", det måste ju betyda att Fredriksberg faktiskt är en stad?

Nu ska jag iallafall kolla nån film innan jobbet (börjar fem idag och jobbar bistro för först gången på evigheter!), kanske ska börja packa nån kartong också? ORKAR INTE FLYTTA!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0