Bruce Springsteen

Ok, nu kan jag avslöja vad jag ska göra denna vecka! Har inte velat sagt något för även om jag tvekar på att pappa är den som läser bloggar så kan man aldrig vara för säker. Jag ska nämligen på Bruce Springsteen imorgon på Stockholms Stadion, vi barn (mina syskon och deras respektive + jag) har nämligen köpt en biljett till pappa i födelsedagspresent! Så imorgon ska jag, pappa, mamma och syrran på konsert! Ska bli så jävla kul!! Längtar som en tok :)

Dagen har varit helt OK, var på jobbet redan halv sju insåg jag när jag kom dit och slutade inte förrän halv sex så det blev verkligen en heldag! Frisk ena dagen, sjuk den andra och jobba som en tok den tredje.. Jaja.. Åkte ut till Snöån på kvällen och gjorde amerikanska pannkakor tillsammans med Emelie, Malin och André (de blev utan tvekan de godaste hittills!), sedan spelade vi yatzy och kollade på Svärdet i stenen. En riktigt myskväll :)

Hade tänkt packa ner mitt kök i kartonger också men det får bli imorgonbitti istället! Sov så gott alla!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0