Varberg

Har inte haft datorn till hands på länge, därför blir det lite dåligt med uppdateringar. I fredags var det födelsedagskalas nummer 2 med brudarna i Ludvika. Jäklar vilken förfest säger jag bara :) Hade så otroligt kul, tack alla tjejer för att ni förgyller alla mina dagar :) Jag och Maria avslutade kvällen med en massa rumpskakningar på Trägårn! Förbrände nog nästan alla kolhydrater spritintaget bjöd på.. Sov på Camillas bäddsoffa och jag måste bara säga, den tar Daniels skinnsoffa med hästlängder!

På lördagen var det dags för kalas nummer 3 vid sommarstugan i Gravendal! Hade verkligen skitroligt då också, trots att det varken blev bananbåt eller vattenskidor :) Krångel som vanligt men det var kul ändå. Var en del som åkte hem mitt i natten och det kanske var tur det för alla fick ju faktiskt en varsin säng på det viset :) Sov inte så många timmar men var ändå ruskigt pigg igår. Flög upp och började städa som en tok! Helt sjukt vad stökigt det blir när man festar! Fick iallafall godkänt av mor innan vi var klara att åka därifrån.

Tog racerbilen till Fredriksberg, packade väskan i rekordfart och packade in mig i en bil mot Göteborg! Därifrån blev tåg till  Varberg och nu ligger jag här på Annacarins säng och kollar på TV medan hon duschar. Igår var vi ut på Bodegan och drack några cider, snackade med hennes vänner och kollade på folk :) Är så skönt att vara borta hemifrån och vara sysselsatt! Även om vi nästan bara har varit inne (nämligen skitväder även här!) så är det bra att se något nytt och få huvudet på bättre tankar!

Idag har vi tagit det lugnt, åt precis spahetti och köttfärssås som jag gjorde till Annacarin och nu ska vi snart göra oss klara för att gå till Oscars och Monday Club. Imorgon fortsätter jag till Göteborg och kanske därifrån till Stockholm på onsdag, vi får se vad veckan bjuder på :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0