Upside down..

Jaha, nej allt blir verkligen inte som man tänkt sig alla gånger.. Tänk om det bara kunde bli som planerat nån gång. "Det är så det är i livet" säger min väldigt kloka mor till mig men va fan, någon gång kan det väl gå som jag vill?! Jag vet att jag har det rätt så bra, och det finns verkligen människor som har det värre men jag kan väl också få beklaga mig över att det ska gå åt helvette hela tiden?!

Fick ett besked igår som jag hade räknat iskallt med skulle vara positivt och självklart så var det inte det.. Det var inte ett helt omöjligt besked heller men den här ovissheten som jag ständigt befinner mig i gör mig smått galen. Och trött.. Och det hela ger mig lite livsångest. Är det såhär det ska bli kan man ju fråga sig?

Har iallafall glömt nämna att jag simmade Tjejsimmet i Vansbro igår på 29 minuter och 50 sekunder och det kan jag väl få vara jävligt stolt över? Målet var att komma i mål och gärna under 30 minuter, skönt att jag klarade två punkter av dagens lista.. Nej, känner att jag är förjävla negativ. Nu ska jag ringa en gammal vän som jag inte har hört något av på alldeles för länge, och jag saknar henne faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Faster

Ja,du kan vara stolt över att ha simmat i det kalla vattnet.

Btw, jag har varit en "listmänniska". Bli inte det!!! Man mår bara sämst själv, när man inte hinner med alla listgrejorna.

Kram

2009-07-12 @ 23:11:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0