The sun is shining

och jag sitter fast inne på jobbet och lyssnar på typ "Lugna Favoriter" och det är ju bara lagomt deprimerande :P Hade iallafall en riktigt trevlig sleep-over hos Anna H, som vanligt :) Tog en lite tur med bilen och kollade in läget på stan (var faktiskt rätt så stendött :P ) och sen åkte vi hem och la oss och snackade skit och annat trevligt tills klockan var runt tolv. Är så glad för hennes skull, saker rör sig verkligen i rätt riktning för hennes del och ingen kan vara lyckligare över det än jag! Ja skulle vara Anna isånnafall kanske..

Idag är lite ovisst, ska på massage klockan tre och sen är eftermiddagen öppen för förslag! Skulle vilja träffa brudarna, dricka lite gott och umgås lite. Kanske gå ut och dansa? Någon som är sugen? Annars tar jag bilen hem till Fredriksberg och hoppar på min studsmatta :) Meen, hela helgen ska ägnas åt jobb så det vore ju kul att hitta på nåt!

Hoppas ni har en bra dag och att ni har möjlighet att njuta av det vackra vädret!

Anna och jag redo för en god natts sömn :)


PS. Nu är det exakt 16 timmar och 45 minuter på jobbet kvar tills jag får semester!! DS.

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Thanks Babe! I love you! <3

2009-07-17 @ 16:34:50
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0