Stolt

Mitt resultat från simmet var med i Nya Ludvika Tidningen idag och av någon anledning så hade de missat syrran :) Jag bara måste få vara lite skadeglad, enligt våra diplom så slog jag henne faktiskt med hela 2 sekunder! Fast, det var egentligen några sekunder till men bara det står att jag kom före henne så är jag nöjd :) Kanske är lite av en tävlingsmänniska ändå?

Har jobbat i receptionen idag. Gick bra och smärtfritt, fem receptionspass kvar sen är det 3 veckors semester att se fram emot :) Jävlar vad jag längtar! Min första betalda semester någonsin! Gud så gött! Har ingenting inplanerat förutom sista helgen  på Gotland, ska ha min semester lite öppen hade jag tänkt.. Någon som har några roliga planer jag kan hänga med på?

Blev med ett gäng och fikade efter jobbet, Daniel och Fredrik kom dit så vi snackade lite skit, var ju ett tag sen jag träffade Daniel kändes det som och det är ju alltid lika trevligt :) Jag skulle ha haft födelsedagskalas den 25 juli men då upplyste pojkarna mig om att det är Ludvika Vattenfestival den helgen så jag skiter i att ha kalas.. Blir ju egentligen bara en massa jobb. Får ta ut gänget på vattenskidor och bananbåt en annan gång istället. Nej, nu ska jag och mor ut och motionera, kan ju inte släppa efter helt bara för att det är sommar!


Mitt diplom, resultatet från tidningen, den röda sim-mössan och så medaljen :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0