Soffliggaren

Jag blev kvar i stan igår som jag hade tänkt, fick låna Daniels soffa igen och hur det nu gick till så sov jag som en gris! Jag förstår inte, oftast har jag väldigt svårt att somna i en stor skön säng. Men i Daniels skinsoffa, som jag egentligen tycker han borde byta ut (Förlåt Daniel men jag tycker inte om skinnsoffor, speciellt inte när de är hörnsoffor!), somnar jag som en stock. Det är knappt så jag har plats att vända på mig men ändå sover jag bättre i hans soffa än vad jag gör i min säng..

I alla fall. Igår kollade jag, Daniel och Niclas på Watchmen. Vet inte om jag tyckte den var så jävla bra.. Tyckte den var jävligt rörig bara. Kan iofs bero på att jag somnade ifrån lite där mitt i nånstans. Jaja. Idag har det inte hänt så mycket. Sara kom tillbaka från semestern och genast hamnade vi i röjartagen. Har städat ett och samma förråd hela dagen och försökt organisera, tror vi lyckades rätt så bra till sist. Hann med att träffa Emelie och Malm-bröderna lite grann innan jag åkte till Fredriksberg och väl hemma har jag bara städat och tränat. Och kollat på Michael Jacksons minnesceremoni.

Såg bara delar av den men det räckte för att få lite avsmak. Jag tycker det är jätte fint att dom slår på stort för att hedra hans minne, men aldrig att jag skulle vilja bli utsatt för en sådan cirkus. Än mindre när jag är död och inte har något att säga till om.. Biljetterna till ceremonin har sålts för miljonbelopp sägs det, vem säljer ens biljetter till en minnesceremoni? Minneskonserter brukar man väl ha nån månad efter att personen i fråga har dött? Åtminstone låta det gå längre tid än två veckor..

Nej, nu ska jag försöka sova. Ska åka mazda utan radio i imorgon så det gäller att vara utvilad!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0