Semesterdag 1

Haha, skrev ju typ 5-6 inlägg igår.. Inte vet jag om det fick tiden att gå nå snabbare heller :P

Imorse väckte pappa mig vid nio, då var frukosten redan framdukad så det var bara att sätta sig till bords :) Färskpressad apelsinjuice (älskar juicepressar!), vaniljyoghurt med färska blåbär och leverpastejmacka till det, kan det bli bättre? Vet ni vad jag gjorde sen? Sen gick jag och la mig igen, och sov tills klockan var elva :) Älskar semester! Har dock städat mitt rum nu och det är väl inte alltför roligt att göra på sin semester men va fan, det måste ju göras. Har lagt till de sista detaljerna på mitt kreativa verk så nu ska jag bara duscha, åka in till stan och lämna över det till dess nya ägare. Hoppas på bra reaktioner!

Sen blir det Borlänge med Anna G, ska köpa en ny kamin till bastun vid sommarstugan. Tydligen så hade botten rasat ur och jag skulle gärna se att bastun fungerar till helgen om det blir vattenskidor och så.. Ikväll blir det nog tjejkväll med film vad det verkar, "The Notebook" står på planeringen så jag kommer ju grina som en tok! Undrar om det kanske är läge att hoppa mascaran idag?

Förresten, nu börjar min nya nedräkning! På onsdag fyller jag nämligen år och det är ju bara två dagar kvar tills dess :) Längtar som ett litet barn, som vanligt. Är helt galen i födelsedagar och julafton, inte så mycket för presenterna men jag får umgås med hela släkten och det är faktiskt inte så ofta det händer..

Nej, nu blir det en kort promenad och sen duschen för min del! Någon som har nå roliga planer för veckan?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0