Pucko!!

Glömde ju sista uppdateringen från min semester! Tyvärr finns det inga bilder från resan för min kamera bestämde sig för att ge upp. När jag skulle packa ner den i resväskan innan tåget hem från Göteborg, då jävlar kände den för att hoppa igång igen. Så det finns lite ego-bilder i väntan på tåget men annars blev det inga bilder denna gång :P Måste verkligen ta mig råd att införskaffa en ordentlig kamera!

Iallafall; kom hem till Sara vid tolv-tiden i tisdags. Lilla chocken när jag kom in i lägenheten och den såg värre ut än mitt rum, MYCKET värre! Kläder överallt och ja man skulle kunna tro att det bor tre karlar i lägenheten men nej, där bor min lilla kusin Sara och hennes kompis Sara. Två riktiga slarvmajor! Meen iofs så flyttar de nu i dagarna så röran kanske var liite berättigad? Efter hälsningsfraser och lite frukost så drog vi iväg mot badhuset och simmade några längder. Bassängen där var 50 m lång istället för de 25 som jag är van vid, så det kändes som att det tog mycket längre tid än vad det egentligen gjorde. Nöjde mig med 500meter, har ju trots allt semester :) Sen blev det spring på stan, shoppade loss lite grann på Monki men i övrigt var det dåligt på shoppingfronten. Måste ju spara lite pengar till Gotland :) Hann med systemet och en cider på Victorias också, innan vi drog hemåt för att ordna inför kvällen.

Sarorna hade bjudit in diverse kvinnliga göteborgare på tjejmiddag beståendes av tacos och alkohol, och jävlar vad skoj vi hade! Drog vidare till Babar och satt där ända in på småtimmarna. Då hoppade vi in i en taxi som Sara fixade bra pris på och så åkte vi hem! Jag har haft några underbara dagar i Göteborg och Varberg och har träffat otroligt fina människor, det har dock blivit en hel del fest så nu måste jag nog ta det lugnt ett tag :)

Som sagt inga bilder men en av tjejerna sprang runt med kamera hela kvällen så kanske jag kan få några därifrån längre fram! Kram på er!


I väntan på att tåget hem skulle gå..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0