När inte allt går som man tänkt sig..

Jahapp, den här dagen var väl kanske inte bara en dans på rosor.. Allt började bra, men den där svängen in till stan kanske jag skulle ha hoppat över. Det hade antagligen inte förändrat någonting, bara fördröjt det oundvikliga. På vägen hem, flög en stor skata eller va fan det var upp mitt framför bilen och skrämde skiten ur mig, jag höll på att köra av vägen.

Väl hemma kollade jag ett avsnitt av Weeds och allt var frid och fröjd. Tills efter maten.. Först så förlorar jag två rundor yatzy mot mamma och pappa. Jag fick stryk av MAMMA! I YATZY!! Sen tappar jag ett glas på nåt mysko jävla vis så det studsar ner på två andra glas och så hade jag helt plötsligt glas i hela köket.. Suck..

Jaha okej, kanske inte lät så farligt ändå men allt kan inte berättas och då låter inte resten så illa.. Nej, har precis slagit på Big Fish och det känns som att jag måste koncentrera mig så. Gonatt på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0