Mys? Ja tack!

Kan någon tala om för mig var jag kan köpa någon av dessa kuddar? Ser ju underbart skönt ut, vem behöver en karl liksom? Jag är mycket för att mysa och kramas när jag sover (antar att det blir så naturligt när man sovit 2 personer i en 120-säng under 3 års tid), och jag tror att mina sömnsvårigheter ofta beror på att det är så tomt i sängen. Så då skulle väl en sån här kudde vara en smart lösning? Själva armen på den första kudden kanske är lite overkill, men en sån där hellång lite mjukare kudde har jag faktiskt spanat efter ett tag men aldrig sett! Haha, där kom ju Första födelsedagstipset! Jag tänker spana efter ett långt paket bland presenterna :) Eller alltså, jag behöver egentligen inte få några presenter iår, bara jag får spendera min dag med familjen och nära och kära så blir jag glad!



Tips på inköpsställe någon?

Kommentarer
Postat av: Knasen

Ååååh, sköna kudden där då! Om du hittar inköpsstället så säg till. Sommarens "villha"-grej liksom. Wiewie.

2009-07-20 @ 23:12:52
URL: http://metrobloggen.se/saralowis

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0