Måndag = Omstart

Lyssnade som vanligt på P3 när jag åkte in till Ludvika och jobbet imorse. Claudia sa då nåt väldigt klok, om än lite sarkastiskt, som faktiskt fick mig på bättre tankar. Måndagar är till för omstart. En ny måndag = en ny start. Det är på måndagar man börjar träna, slutar äta godis och börja leva hälsosammare bara för att det är en ny måndag. Så iochmed denna nya måndag och nya vecka får väl jag också ta mig i kragen och börja på ett nytt kapitel.

Jag tänker dock inte lova mig själv att sluta med godis eller börja träna mer (choklad är mitt bästa sällskap och jag simmade för fan tjejsimmet i förrgår!), men jag måste börja se saker på ett nytt mer positivt sätt. Allt har en mening osv.. Så, nu har jag blivit en ny gladare och mer positiv Camilla. Lite hotellfrukost i magen skadade ju inte heller :)

Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Bra gumman! Rätt tänkt! Ring mig när du behöver lite pepp! :D <3

2009-07-13 @ 16:45:58
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0