Ingen Walk-of-Shame här inte!

Nu har jag kommit på ännu en fördel med att bo i Fredriksberg; Jag har alltid kläder med mig i handväskan så jag slipper ta en pinsam Walk-of-Shame :) Nu har jag iofs sovit på Daniels soffa inatt, och hade jag bott i stan hade jag ju antagligen sovit hemma i min säng. Hm.. Det här blev invecklat men det kändes positivt imorse att jag slapp ha samma kläder som kvällen innan när jag skulle gå till jobbet :P

Ja som ni kanske märker så var jag i stan igår. Tog en glass på engel med pojkarna, gick på systemet och åkte hem till Fredriksberg. Hoppade studsmatta, duschade, sov lite och så gjorde jag mig iordning för att åka tillbaka in till stan. Fan så mycket bil jag kör! Jaja. Var hemma hos Jonas som var gräsänkling för kvällen, där dracks det lite alkohol och snackades en hel del skit. Mötte upp Daniel och Fredrik, André och massa med folk för en drink på hotellet innan vi drog vidare till Piren. Hade hur trevligt som helst, nånstans där på vägen vart jag rätt så alkoholiserad också. Hm. Ber om ursäkt för eventuella pinsamheter!
 
Studsandes i Fredriksberg


På vägen hem stannade jag och Daniel till på hotellet för en räksmörgås, visade sig att den räksmörgåsen skulle vli den mest onödiga räksmörgås jag någonsin ätit. Bäddade ner mig i soffan och somnade till "He's not that in to you". Vet faktiskt inte ens om jag hann uppfatta att det var den filmen vi kollade på egentligen.. Jaja..

Nu sitter jag på jobbet och har sjukt tråkigt, började redan vid 12 för att Nathalie ska på bröllop ikväll. Så nu sitter jag fast.



Tyskhaka!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0