IKEA-hets och tjejkväll

Hade en riktigt bra dag igår, Örebro var riktigt roligt och kvällen spenderades med brudarna hemma hos Amalia. Mamsen, papsen och jag stannade till i Grythyttan för att käka glass på vägen till Örebro. Finns nämligen en "glasseria" som ägs av två holländare där. De gör all glass själv och har de konstigaste glassmakerna man kan tänka sig. Jag till exempel åt Smurf, Popcorn och Smultron, medan mamma åt Messmör, Grönt Te och Citron.. Tänk er glass med smak av Messmör :P Urk! Popcorn var däremot riktigt riktigt god, Citron med :) Pappa slog på stort och köpte en bägare med 6 kulor, ska visa bilder på den bägaren sen, var helt galet stor!

I Örebro så var vi på IKEA, Clas Ohlsson, Biltema, Axfood och Systembolaget. Var alltså inte alltför Camilla-shopping-vänligt vilket var tur det för jag var pank! Fick luggen klippt och som vanligt blir jag inte riktigt nöjd när det gäller luggen, men det brukar bli bättre efter några dagar.. Käkade sen lunch/tidig middag på en restaurang som heter Wobbler som jag varmt kan rekommendera, servitören (som har jobbat de två gånger jag varit där i alla fall) är dessutom skitsnygg!

Åkte över Ludvika hem för där skulle jag av, var som sagt hem till Amalia och snackade skit tills klockan var strax efter tolv. Då var det dags för mig att sova och nu sitter jag här på jobbet och har inte alltför mycket att göra än så länge..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0