Hard work, work!

Nu sitter jag på jobbet, ska ta tag i lite saker men det är så lugnt så det hinns med. Ska ju trots allt sitta här ända till tio så jag får ju försöka dra ut på arbetsuppgifterna lite!

Igår hade jag faktiskt en riktigt bra dag. Slutade klockan tre och kollade in ett av de värsta åskoväder jag har varit med om på länge! Är skitmysigt med åska och oväder! Vill bara ta med mig en mysig man och en filt och sätta mig på en balkong och bara mysa! Meen, jag har ingen mysig man..

Åkte hem till syster efter det och färgade hennes hår, hade lite kvalitetstid och fick både mat och fika :) Tror att hon blev nöjd med färgningen också, hoppas det iallafall! Åkte tillbaka in till stan vid åtta och hälsade på Niclas och grabbarna som hade mys på hans balkong :) Kom fram till att jag älskar sommar. Spenderade natten hos Anna H, sov som en stock! Hoppas jag inte höll dig vaken stump med mina snarkningar :P

Dagen idag har jag varit vid Skuthamn och solat och badat hela dagen! Var där redan vid åtta och la mig och sov på gräset, sen träffade jag på Camilla och Amalia när jag var påväg ner till vattnet. Och så kom Ida och Emma också dit, Skuthamn kanske är nya träffpunkten? Käkade lunch med brudarna på stan (har hittat nya favoritstället!) och nu sitter jag som sagt här på jobbet. Ska åka hem till Frbg när jag slutat, håll tummarna för att jag inte somnar på vägen!

Håller på att kolla lite på Gotland och hur jag ska få allt att gå ihop, vet ju inte ens vilka som ska bli med ännu.. Jaja, nu ska jag kolla igenom lite bokningar!

Kommentarer
Postat av: Anna Banana

Haha, absolut inte! Det var bara mys att du var här, fler sleepovers! :D

2009-07-02 @ 21:40:38
URL: http://annahjort.blogg.se/
Postat av: Sara

Jobbajobbajobbaaaa :)



Ny blogg btw.

2009-07-03 @ 15:38:33
URL: http://metrobloggen.se/saralowisa

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0