Förvarnade

Ni kan inte säga att jag inte förvarnade er, för det gjorde jag. Många värdelösa inlägg en dag som denna, men det får några få minuter att gå lite fortare i alla fall.. Försökte kommunicera med min kusin över msn men det gick ju sådär. Hm, kanske ska ringa och väcka Daniel? Stackarn tror väl fortfarande att jag sov i min bil inatt :P

Jo, anledningen till detta meningslösa inlägg var egentligen att jag ville informera (och skryta lite) om att jag faktiskt har fått träningsvärk i magen, av att hoppa på min studsmatta i blott tio minuter! Hur är detta ens möjligt? Jag tycker mig ha rätt så bra koll på magmusklerna men ack så fel jag hade!

Sen ville jag berätta att jag har blåmärken på underarmarna, vad fan kommer dom ifrån? Drog jag omkull mig i fredags eller? Någon som kanske kan fylla i en lucka eller två?

Förresten, nu är det ara 1,5 timme kvar :) Woho woho woho!!

Kommentarer
Postat av: ROXY

har en vän i gbg som heter ekehov i efternamn, har du ngn syster? :>

2009-07-19 @ 16:13:22
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: ROXY

men vad ballt, jag har hängt med din kusin, festat ihop i gbg när jag bodde där :D världen är bra liten :)

2009-07-22 @ 08:14:33
URL: http://legoliv.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0