Back to work..

Vart allt lite shopping idag ändå, men spenderade inte alltför mycket pengar faktiskt! Köpte en ny klocka, min nya efterlängtade parfym från Escada, en tröja och en sjal. Vet inte riktigt, stod i mitt horoskop att det här skulle vara månadens shoppingdag men jag var inte så på hugget. Måste vara sjuk eller nåt.. Eller så har jag insett att det faktiskt är rätt så kul att ha pengar på sparkontot och jag redan har en massa kläder jag ännu inte har hunnit använda :P

Glömde berätta att vi hade fonduekväll igår hemma, och jag börjar faktiskt tycka om ost mer och mer. Det är ju sant att man kan lära sig att äta saker man egentligen inte tycker om! Fast, kaffe tänker jag aldrig ens försöka lära mig tycka om.. Slänger upp lite bilder från igår, sen måste jag börja göra nåt vettigt på jobbet!

Pappa och Kaliber skäller ut katter

Min alldeles egna :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0