7 timmar kvar till semester!

God Morgon!

Fy fasikens så trött jag är! Tobias är borta på fiskeresa så jag fick sova hos Jennie igår, och vi kollade på "Marley & Me" tills klockan var strax efter ett. Sen självklart låg vi och snackade ett tag och vips så var klockan över två :P Alarmet ringde 06.10 så jag har inte sovit alltför många timmar inatt. Meen, de timmarnas sömn jag fått har varit riktigt bra timmar. Sov som en stock verkligen! Tack Jennie (och Tobias) för sängplatsen :) Imorse när jag skulle gå på toaletten så låg deras katt Maja i handfatet och mös, jag som gärna går på toaletten själv och dessutom har lite svårt för katter blev liite nervös men hon blev glad när jag hade kliat henne lite bakom örat. Sen sprang den andra lilla katten Nisse runt mina fötter hela tiden och spann, slutade med att jag fick bära in honom till Jennie i sängen :)

Gårdagen gick verkligen segt, blev en rätt så lång dag på jobbet. Som tur var hade jag sällskap mest hela dagen, av både Karro G, Fredrik, Fredrik M, Camilla S, Jennie, Anna G, Matilda osv osv.. Skönt att veta att jag är poppis :) Får väl se om jag får nå sällskap idag, vet att Maria och Amalia skulle komma hit och käka frukost i alla fall! Hoppas jag har haft mina utcheck då så jag kan sitta ner i lugn och ro!

Nej, nu ska jag spela nåt spel och planera semestern innan det är dags för frukost!
Hoppas ni får en bra dag!

(Kommer nog bli en hel del updates idag, bara för att få tiden att gå liite snabbare!)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0