Va? Jag? Puckad?

Anna H kom förbi igårkväll och höll mig sällskap, vi drack te och snackade om allt mellan himmel och jord som vanligt.. Jag hade allmän livsångest så jag kanske inte var världens trevligaste sällskap men va fan, man kan inte ligga på topp jämt!


Tacoköttfärs, massa grönsaker, lite salsa och ännu mindre chips!

Anna planerar hennes karriärlyft på Toffes :)

Ja jag vet, jag ska ta bort julpyntet!


Idag fick vi äntligen fönstret i köket utbytt, var typ tre månader sen som Niclas och Daniel hjälptes åt att krascha rutan :P Jaja, bättre sent än aldrig! Åkte till jobbet vid halv nio och käkade frukost, jobabde lite och sen var det bara att åka iväg till Borlänge. Skulle nämligen dit på kurs klockan tolv trodde jag och här kommer anledningen till rubriken:

Jag hada INTE kurs idag, jag har kurs IMORGON! Vet ni när detta slog mig? När jag stod framme vid receptionsdisken på Gustaf Wasa Hotell i Borlänge. Bara att be om ursäkt för svordomarna och åka tillbaka till stan. Alltså, jag är fan riktigt jävla pantad ibland.. Så, nu måste jag åka tillbaka till Borlänge imorgon för kursen, kommer väl aldrig bli pinsamt va? Fan också..

Jobbade några timmar till på hotellet och sen var jag och fikade med Anna H, Karin, Camilla S, Sara och Bella. Var riktigt trevligt men känns lite ledsamt att säga hej då till alla.. Detta är btw anledningen till min livsångest, alla lämnar mig för roliga spännande äventyr och vad gör jag? Planerar ytterligare ett år i Ludvika.. Fan också..

På gymmet gick det rätt så bra idag faktiskt, körde både mage och ben och dessutom har jag träningsvärk i ryggen sedan igår, yey :) Ska snart ner på stan och handla kvällsmat, hemmafru som jag är?! Jaja, på torsdag blir jag iaf singel på riktigt PÅ RIKTIGT för då åker Fredrik och Niclas till Thailand! Kan inte fatta att det är redan i övermorgon som dom åker! Jag ska iaf skjutsa dom till Arlanda och sedan blir jag och Anna H kvar i Sthlm över natten hos Karin. Haha, kommer inte ens hinna sakna henne förräns vi träffas igen :) Förhoppningsvis får vi med oss Amalia på vår tjejkväll också! Bara jag som är sugen på bio förresten?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0