Uppdatering!

Äntligen har jag möjlighet att blogga igen, för er allas skull kommer det i framtiden ske på svenska :P

Jag har inte skirivt här på så länge på grund av mina boendeförhållanden. Det är synd att skylla på någon annan men det är sant. Fredriks bror har ju bott hos oss i lite över en månad och det har varit minst sagt påfrestande att inte bara bo med sin före detta men även med hans storebror. Missförstå mig rätt, det går verkligen jätte bra att bo med Fredrik och det känns nästan lite konstigt att jag ska flytta men, tre personer i en tvåa är ingen höjdare. Det har varit svårt att få tillgång till datorn och när David dessutom har bott i vardagsrummet har det varit svårt att få den avskildhet som jag vill ha när jag skriver. Jag har liite svårt att koncentrera mig när det springer folk runt mig hela tiden :P Iaf, jag har köpt mig en egen laptop och david hjälpte mig få igång det trådlösa nätverket i lägenheten så just nu ligger jag med datorn i sängen och stortrivs :) Att köpa en egen dator är bland det bästa jag har gjort, tycker dessutom att den är skitbra fastän jag inte har så stor koll på datorer, tack bror för hjälpen :)

Tänkte iaf börja med att uppdatera lite om vad som har hänt sedan jag skrev sist, både juldagen och nyår har passerat så det här kanske blir ett långt inlägg :P Sist jag skrev var faktiskt på juldagen, när jag satt på jobbet och inte hade nånting att göra alls! Då var jag helt lyrisk över min nya rosa Ipod Nano som favoritpojkarna Daniel och Fredrik köpte åt mig i julklapp :) Jag började faktiskt grråta på riktigt när jag öppnade paketet! Senare på kvällen blev det Snöån för hela slanten och förfest för hela slanten. Jag måste säga, vi hade nog den bäst planerade juldagen det här året! alla hade fått en inbjudan till förfest med snacksbuffé och skjuts in till stan, entré utan kö och en spritbuffé ute i Snöån som faktiskt räckte till både för- och efterfesten! Bilderna är inte mina då jag inte hade kameran med mig men jag hoppas ingen tar illa upp :P




Välkomstdrinken var en jävligt god shot!


Eller vad tycker du Anna?


Kalle hade rakat av mustacshen dagen till ära!

Jag och Malin tröttnade på att alltid vara minst så..

Så vi fyllde på lite :)

Det fanns faktiskt chips till alla men vill man absolut mysa så varför inte?


Det här kanske ser lite konstigt ut men detta är en dans som självaste Herr K har uppfunnit och har inget att göra med vad det kanske ser ut som!

Snyggingar!

Efter den obligatoriska dansen var det dags för krogen, tack Göran för skjutsen! Jag kan ärligt säga att SOLO var skitroligt, lite lite personal så det var lite väntan i baren men det kanske var lika bra? Vid halv tre kom Göran och hämtade igen och skjutsade tillbaka oss till Snöån där det var obligatorisk efterfest! Jag hade dock tagit några snabba shots innan stängningen och började efterfesten med tre snabba till och sen var det faktiskt dags för sängen :)

Dagen efter var det fest igen, tur som fan att jag inte blir bakfull :) Kalle söp dock ner mig genom ölspelet kronan som är ett hemskt och värdelöst ölspel men som verkligen lyckas med dess syfte, nämligen att supa människor asfulla! Jag blev pruttfull och fick åka hem..

Ja sen var det ju helt plötsligt lördag och då var det fest igen! Tog det lugnt och gick på krogen, hade asroligt men har dock inte skitstor koll på vad vi egentligen gjorde, det var ju evigheter sen :P jag har för mig att det var den festen som Johanna blev riktigt jävla packad på och drack shots ur mobilen så när vi skulle åka hem hade vi ingen aning om vart hon var.. Som tur var hade hon fått åka taxi hem med en tjejkompis :)

Söndagen var det rätt så lugnt, jag och bror åkte till Västerås och efter mycket om och men införskaffade jag mig den Acer Aspire 5530 som jag nu skriver på. Vi hann även med IKEA och jag köpte lite grejer till lägenheten jag ska flytta in i första februari! Vet inte om jag har nämnt det men jag ska flytta in i Camilla S's lägenhet nere på stan, kommer bli superbra! På kvällen var jag hem till Jennie G och badade jaccuzzi på hennes gård. Det var skönt att träffa brudarna och planera lite inför nyår, få höra vad alla skulle ha på sig och bara snacka av sig lite.

Måndag och tisdag så vet jag faktiskt inte vad jag hade för mig, om någon kommer ihåg får ni gärna höra av er :)

Onsdag var dagen med stort D. Jag, Fredrik och Daniel åkte till Borlänge för att införskaffa en Bacardi Razz åt mig (var uppenbarligen inte bara jag som var sugen på hallon för den var inte lätt att få tag på) och åt nyårssupé på Subway bestående av varsin gigantisk smörgås. På väg hem var jag tvungen att sova lite, kommer inte ihåg varför jag var så trött men jag vet att det inte blev mycket sömn den natten.. Vid sex-tiden gick jag hem till Anna H där vi fixade till oss, limmade klänningar och Anna (som ännu inte lyckats välja en klänning!!) mannekängade i mina klänningar :) Det slutade iaf med att hon tog sin egen men iaf! Vi begav oss till Folkets Hus i Sörvik där festen var i full gång och slutade först vid tre-fyra tiden på morgonen. Då fortsatte vi festen hemma i Ludvika och jag tror jag sov kanske tre timmar den natten! Det var en underbar avslutning på 2008 och 2009 hade knappt kunnat börja bättre!


Anna drack alkohol för första gången år 2008 :)

Redo för fest!

Snyggingar!



Älskling, hade inte varit hälften så roligt utan dig!







Gott nytt år!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-01-05 @ 12:41:56
URL: http://annahjort.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0